Haber

ABD’li gazeteci Hersh: ABD medyası Kuzey Akım boru hatlarıyla ilgili haberimi örtbas ediyor

Pulitzer ödüllü ABD’li gazeteci Seymour Hersh,Önde gelen Amerikan medyasını, Kuzey Akım boru hatlarındaki patlamalarla ilgili araştırmasını görmezden gelmekle eleştirdi.

Hersh, Substack platformundaki blogunda, “New York Times, 1972’den 1979’a kadar gazetede araştırmacı gazeteci olarak çalışırken yazdığım hemen hemen her şeyi ön sayfalarında yayınladı. Washington Post, objektif bir muhalif olarak tüm kariyerimi takip etti ve hakkımda uzun bir makale yayınladı. 20 yıl önce. Şimdi hiçbiri boru hatlarım hakkında tek kelime yazmadı, hatta Beyaz Saray’ın iddialarımı reddettiğine dair bir rapor bile.Ben” sözlerini kullandım.

Medyanın daha önce bazı yazılarını yayınlamayı reddettiğini, yetkililerden eleştiri ve hakaretlerle karşı karşıya kaldığını belirten Hersh, uzun bir süre medyanın çoğunlukla “doğal bir tavır” sergilediğini vurgulayarak, bilgiye dayalı yazılar yazdığını vurguladı. anonim kaynaklardan.

Life and Look dergilerinin ABD ordusunun Vietnam’daki savaş suçlarıyla ilgili makalelerini yayınlamayı reddettiğini ve 1969’da bu makaleleri yalnızca beş derginin yayınladığını hatırlatan gazeteci, kariyeri boyunca kendisinin aksine tüm haberlerinin ana akım medyada yer aldığını kaydetti. Kuzey Akım boru hatları ile ilgili makaleler. .

Seymour Hersh, 8 Şubat’ta ABD ve Norveç’in, Rus gazını Baltık Denizi altından Almanya’ya taşıyan Kuzey Akım 1 ve 2 borularının İsveç ve Danimarka’nın münhasır ekonomik bölgeleri içindeki sınırlarında 26 Eylül’de sabotaj düzenlediğini bildirdi. , 2022. yayınlamıştı.

mahmudiye-haber.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu